مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-04سياسي

جمعه های انتظار| معیارهای دوستی در فرهنگ مهدویت


قائم مقام بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، یاد مرگ، خواندن قرآن، صلوات بر پیامبر(ص)، را از ملاک ها و نشانه های مهم و اصلی دوستی با امام زمان(عج) عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین حدائق قائم مقام بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود عج در ادامه بحث جمعه های مهدوی با اشاره به سه مورد دیگر از اوصاف دوستداران حقیقی امام زمان عج، تشریح کرد:   بحث ما در هفته های گذشته در این بود که چگونه میتوانیم ثابت کنیم که شیعه حقیقی امام زمان(عج) هستیم؟ اگر می گوییم یا صاحب الزمان عج ، واقعاً با صاحب الزمان عج باشیم؛ بگونه ای که زندگی ما، اقتصاد ما، معیشتمان، رفت وآمدهایمان، حرف زدن و نشست و برخاستمان را امام زمان عج بپسندند.

اگر این گونه زندگی کردیم، می توانیم بگوییم دوستدار واقعی امام عصر عج هستیم، و گفتیم اولین صفت از اوصاف دوستداران واقعی امام زمان رعایت تقوای الهی ،دوم تلاش و کوشش در راه خدا ، سوم صداقت و راستگویی، چهارم امانتداری، پنجم سجده های طولانی، ششم کثرت یاد خدا و هفتمین آنها همسایه داری بیان شد.

اما امروز و در ادامه به سه مورد دیگر از اوصاف منتظران راستین امام عصر عج از کلام امام عسکری ع اشاره نموده و این بحث راجمعبندی می نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه های انتظار| معیارهای دوستی در فرهنگ مهدویت

جمعه های انتظار| معیارهای دوستی در فرهنگ مهدویت